Sunday, March 27, 2005

praten over het taal

mijn dag is voorbij...huhuhu wat jammer ik wil meer een beetje meer a.u.b. maar het is alleen toch een dag, laat maar dan. Hoe gaat het met mijn nederlands? eerlijk gezecht, ik heb helemaal geen idee..echt hoor. Ik weet dat ik ben so slecht om een taal te leren daarom ik heb mijn "svenska" opgehouden na minder dan zes maanden. Nederland is mijn hummm...misschien mijn vierde na javenese, indonesian en engels. Bovendien, soms heb ik ander taal geprobeerd om te leren zoals Frans maar het heeft ook niet wel gegaan. Tot nu, weet ik niet hoe kan ik Frans spreken. Ten minste ik kan nog nederland spreken aan nederlanders op het station of "fast food restaurant" hoewel hebben mijn zinnen vreselijke grammatica. huhuuhuhu...ik heb Nederland gemist en ik wil terug snel als mijn studie hier geeindigdt heeft.

Het spijt me echt, als je hebt deze post gezien en begrijpt je er niks. deze is eindelijk alleen mijn kleine nederland oefening. owari..^^;